Regisztráció előtt az alábbiakat végezze el:

  1. Készítsen biztonsági mentést, mert bár a beavatkozás elvileg nem jár adatvesztéssel, a készüléken lévő adatokért semmilyen felelőséget nem tudunk vállalni.
  2. A készülék jelkódját, képernyőzárját távolítsa el.
  3. Deaktiválja a készülék Find my iPhone / iPhone keresése funkcióját. Útmutató: https://support.apple.com/hu-hu/HT201557
  4. Távolítsa el a SIM-kártyát, védőtokot, képernyő védőfóliát, matricát stb. (ezek mind sérülhetnek a készülék megbontásának folyamán, állapotukért felelőséget nem tudunk vállalni)
  5. Kérjük ügyeljen a készülék körültekintő becsomagolására, mert a futárszolgálat csak sértetlen dobozok felvételét és kézbesítését vállalja, a dobozon belül történő károsodásokért a felelősség a feladót terheli.
  6. A regisztrációval Ön elfogadja a szolgáltatás díját, mely bruttó 9900 Ft + 4000 Ft futárköltség.
  7. A regisztrációval Ön elfogadja a GLS szerződési feltételeit, melyeket itt talál.
  8. A javítás csak akkor elvégezhető, ha a készülékben eredeti, gyári akkumulátor van és a készülék esetleges sérülései lehetővé teszik a szakszerű szét és összeszerelést.
  9. A megrendelő elfogadja, hogy ha az új akkumulátor nem építhető be a készülékbe valamely oknál fogva, úgy a futárköltséget minden esetben meg kell térítenie.

A regisztrációt itt tudja elvégezni »