A magyarországi iSTYLE üzletekben és webáruházban vásárolt nem Apple gyártmányú, úgynevezett “3rd party” termékek és kellékek esetében garanciális problémával elsősorban ahhoz az üzlethez fordulj, ahol a terméket vásároltad. Ezen kívül néhány nagyobb értékű terméket forgalmazó gyártónak van saját szervize. Ezek listáját itt olvashatod. Amennyiben a lehető leggyorsabb garanciális ügyintézést szeretnéd akkor fordulj az alábbi gyártói szervizekhez, ahol a meghibásodott készüléken kívül mindössze az iSTYLE-os számla bemutatatása szükséges.

Beats by Dre

A Beats termékek most már az Apple termékcsalád részei, így a hivatalos Apple szervizekben ugyanúgy tudod szervizelni a Beats fej- és fülhallgatókat, valamint hangszórókat mintha Apple termékről lenne szó. Ehhez a terméken túl mindössze a vásárlást igazoló számlára van szükséged, függetlenül attól, hogy hol vásároltad a kiegészítőt.

Bose

BaSys Magyarországi Kft.
2045 Törökbálint, Tópark utca 9.
+36 (23) 887 920
e-mail: info@basys.com
http://basys.hu

Bowers & Wilkins

Aymara Kft.
1052 Budapest, Aranykéz u. 4-6
+36 (1) 317-5560
e-mail: sales@aymara.hu
http://aymara.hu

GoPro

MFDIS Kft. – The Lab
1065 Budapest, Király utca 48.
+36 (20) 419 9280
http://gopro.zone.hu

JBL, Harman/Kardon

INVITONE Kft.
Központi márkaszerviz – Jótállási időn belül és azon túli javítások
1116 Budapest, Temesvár utca 19-21.
+36 (30) 208 2232
Nyitva tartás:hétfő – csütörtök: 9.00 – 17.00-ig, péntek: 9.00 – 16.00-ig
e-mail: service@invitone.hu
http://invitone.hu

Sennheiser

Audio Partner Kft.
Szakszerviz – Jótállási időn túli javítások
2040 Budaörs, Építők útja 2-4.
+36 (20) 864 6911
Nyitva tartás:hétfő – péntek: 9.00 – 17.00-ig
e-mail: info@audiopartner.hu
http://www.audiopartner.hu