Kérjük, vedd figyelembe, hogy hibás Apple készülékek és tartozékok leadására személyesen, kizárólag előzetesen lefoglalt időpontban van lehetőség az Árkádban, Duna Plazában, illetve a Klotild Palotában (Váci utca 34.) található üzleteinkben. Válassz Neked megfelelő helyszínt, időpontot, és kerüld el a sorbanállást.

Kattints ide az időpontok megtekintéséhez.

Az Apple a gyártási szám alapján tartja nyilván termékeit a rendszerében. A készélük gyártási számát itt találja. Az adatbázisban szerepel egy vélt értékesítési dátum – alapvetően ez dönti el, hogy a gép garanciális-e még. Ezt – a gyártási szám alapján – Ön is könnyen ellenőrizheti ezen az oldalon.

A leadásra szánt készülék lehet:

  • iSTYLE üzletben vagy webáruházban vásárolt termék
  • Apple üzletben vagy webáruházban vásárolt termék
  • Hivatalos magyarországi kereskedőtől vásárolt termék
  • Mobilszolgáltatótól vásárolt termék
  • Külföldön vásárolt termék (Az Európai Gazdasági Térség tagállamai (EGT) és Svájc területén kívül vásárolt termékek esetén a garanciális szolgálatásokat a gyártó korlátozhatja!)

 

Mit tegyek, mielőtt leadom készülékemet javításra?  

Mielőtt leadod készüléked szervizre, célszerű biztonsági másolatot készíteni a rajta tárolt adatokról, előkeresni a vásárlást igazoló számlát, valamint iPad és iPhone esetében kikapcsolni a Készülék keresése (Find my iPhone) funkciót.

 

Mit vigyek magammal a szervizbe?

Alapvetően csak a meghibásodott termékre és a vásárlást igazoló számlára van szükségünk, néhány esettől eltekintve:

  • töltési- vagy akkumulátor probléma esetén szükség van a készülékkel használt töltőre is
  • töltő meghibásodás esetén szükség van a számítógépre is
  • szériaszámmal nem rendelkező tartozék (fülhallgató, kábel, stb) szükség van a vele használt termék szériaszámára
  • szoftveres működést befolyásoló hiba esetén szükség van a készülék jelszavára

 

Szükség van a javításhoz a termék számlájára?

Amennyiben az Apple adatbázisában szereplő adatok alapján a termék garanciális, semmilyen dokumentumra nincs szükségünk, elég, ha a meghibásodott berendezést eljuttatja hozzánk. Kivéve az alábbi eseteket:

  • ha az Apple rendszerében szereplő garanciális periódus eltér a valóstól
  • ha a készülék nem bekapcsolható, nem beazonosítható
  • amennyiben a javítás jogviszonya (világgarancia, EU szavatosság, magyar jogszabályok) igazolandó
  • amennyiben olyan Apple termékről van szó amely saját azonosítóval (szériaszámmal nem rendelkezik)

 

Hogy történik a leadás?

  • A készülékek leadására személyesen van lehetőség az Árkádban, Duna Plazában, illetve a Klotild Palotában (Váci utca 34.) található iSTYLE üzletben előre lefoglalt időpontban. Kérjük, hogy válaszd ki a Neked megfelelő helyszínt és időpontot az időpontfoglaló segítségével. A meghibásodott terméket a leadáskor egy kisebb rutinellenőrzésnek vetjük alá.
  • Ez az ellenőrzés minden esetben kiterjed a készülékek külső borításának vizsgálatára és néhány termék, illetve az iPhone-ok esetében az eszköz felületes belső vizsgálata is megtörténik, hogy ellenőrizze az esetleges folyadéknyomokat illetve nem engedélyezett módosításokat, amelyek a készüléket kizárhatják a korlátozott jótállás feltételei alól. A készülék átvétele nem helyettesíti a készülék bevizsgálását.
  • A leadást követően technikusaink a gyártó által meghatározott útmutató alapján minden készüléket teljeskörűen bevizsgálnak a javítás megkezdése előtt.
  • Ezután a (valós) hiba jellegétől függően (amennyiben nem szoftveres hibáról beszélünk) kezdődik meg a szervizszolgáltatás

 

A szervizszolgáltatás lehet:

A javításokról:

  • A szervizszolgáltatás típusa a szükséges dokumentumok, a jogviszony típusa és a garanciaidő változása miatt bír jelentőséggel.
  • A javítás idejére nem biztosítunk cserekészüléket. Az iPad és iPhone készülékek SIM kártyáját más készülékben a javítás ideje alatt átalakítóval tudja használni, mely megvásárolható az iSTYLE üzletekben (link a termékre)
  • A javítási idő akár 5-15 munkanap is lehet.
  • Amikor kollégáink választ várnak tőled a javítással kapcsolatban, akkor a javítási idő a válaszidőddel hosszabbodik.
  • Garancián túli javításoknál az ajánlatot elfogadása és a vételár fizetése után kezdődik a javítás.

 

Az elkészült javítás a választása szerint átvehető:

  • az Andrássy úti szervizben
  • a leadás helyén (azonos üzletben)
  • futárszolgáltattal történő házhozszállítással utánvételi díj ellenében (iOS-eszközök: 1 500 Ft, hordozható Mac 2 000 Ft, asztali Mac 5 000 Ft).
  • A kiszállítással kért javítás 1-2 munkanappal hosszabbíthatja a teljes ügyintézést.