Kérjük, vedd figyelembe, hogy hibás Apple készülékek és tartozékok leadására személyesen, kizárólag előzetesen lefoglalt időpontban van lehetőség az Árkádban, Duna Plazában, illetve az Andrássy úton található üzleteinkben. Válassz Neked megfelelő helyszínt, időpontot, és kerüld el a sorbanállást.

Kattints ide az időpontok megtekintéséhez.

Az Apple a gyártási szám alapján tartja nyilván termékeit a rendszerében. A készélük gyártási számát itt találja. Az adatbázisban szerepel egy vélt értékesítési dátum – alapvetően ez dönti el, hogy a gép garanciális-e még. Ezt – a gyártási szám alapján – Ön is könnyen ellenőrizheti ezen az oldalon.

A leadásra szánt készülék lehet:

  • iSTYLE üzletben vagy webáruházban vásárolt termék
  • Apple üzletben vagy webáruházban vásárolt termék
  • Hivatalos magyarországi kereskedőtől vásárolt termék
  • Mobilszolgáltatótól vásárolt termék
  • Külföldön vásárolt termék (Az Európai Gazdasági Térség tagállamai (EGT) és Svájc területén kívül vásárolt termékek esetén a garanciális szolgálatásokat a gyártó korlátozhatja!)

 

Mit tegyek, mielőtt leadom készülékemet javításra?  

Mielőtt leadod készüléked szervizre, célszerű biztonsági másolatot készíteni a rajta tárolt adatokról, előkeresni a vásárlást igazoló számlát, valamint iPad és iPhone esetében kikapcsolni a Készülék keresése (Find my iPhone) funkciót.

 

Mit vigyek magammal a szervizbe?

Alapvetően csak a meghibásodott termékre és a vásárlást igazoló számlára van szükségünk, néhány esettől eltekintve:

  • töltési- vagy akkumulátor probléma esetén szükség van a készülékkel használt töltőre is
  • töltő meghibásodás esetén szükség van a számítógépre is
  • szériaszámmal nem rendelkező tartozék (fülhallgató, kábel, stb) szükség van a vele használt termék szériaszámára
  • szoftveres működést befolyásoló hiba esetén szükség van a készülék jelszavára

 

Szükség van a javításhoz a termék számlájára?

Amennyiben az Apple adatbázisában szereplő adatok alapján a termék garanciális, semmilyen dokumentumra nincs szükségünk, elég, ha a meghibásodott berendezést eljuttatja hozzánk. Kivéve az alábbi eseteket:

  • ha az Apple rendszerében szereplő garanciális periódus eltér a valóstól
  • ha a készülék nem bekapcsolható, nem beazonosítható
  • amennyiben a javítás jogviszonya (világgarancia, EU szavatosság, magyar jogszabályok) igazolandó
  • amennyiben olyan Apple termékről van szó amely saját azonosítóval (szériaszámmal nem rendelkezik)

 

Hogy történik a leadás?

  • A készülékek leadására személyesen van lehetőség az Árkádban, Duna Plazában, illetve az Andrássy úton található iSTYLE üzletben előre lefoglalt időpontban. Kérjük, hogy válaszd ki a Neked megfelelő helyszínt és időpontot az időpontfoglaló segítségével. A meghibásodott terméket a leadáskor egy kisebb rutinellenőrzésnek vetjük alá.
  • Ez az ellenőrzés minden esetben kiterjed a készülékek külső borításának vizsgálatára és néhány termék, illetve az iPhone-ok esetében az eszköz felületes belső vizsgálata is megtörténik, hogy ellenőrizze az esetleges folyadéknyomokat illetve nem engedélyezett módosításokat, amelyek a készüléket kizárhatják a korlátozott jótállás feltételei alól. A készülék átvétele nem helyettesíti a készülék bevizsgálását.
  • A leadást követően technikusaink a gyártó által meghatározott útmutató alapján minden készüléket teljeskörűen bevizsgálnak a javítás megkezdése előtt.
  • Ezután a (valós) hiba jellegétől függően (amennyiben nem szoftveres hibáról beszélünk) kezdődik meg a szervizszolgáltatás

 

A szervizszolgáltatás lehet:

A javításokról:

  • A szervizszolgáltatás típusa a szükséges dokumentumok, a jogviszony típusa és a garanciaidő változása miatt bír jelentőséggel.
  • A javítás idejére nem biztosítunk cserekészüléket. Az iPad és iPhone készülékek SIM kártyáját más készülékben a javítás ideje alatt átalakítóval tudja használni, mely megvásárolható az iSTYLE üzletekben (link a termékre)
  • A javítási idő akár 5-15 munkanap is lehet.
  • Amikor kollégáink választ várnak tőled a javítással kapcsolatban, akkor a javítási idő a válaszidőddel hosszabbodik.
  • Garancián túli javításoknál az ajánlatot elfogadása és a vételár fizetése után kezdődik a javítás.

 

Az elkészült javítás a választása szerint átvehető:

  • az Andrássy úti szervizben
  • a leadás helyén (azonos üzletben)
  • futárszolgáltattal történő házhozszállítással utánvételi díj ellenében (iOS-eszközök: 1 500 Ft, hordozható Mac 2 000 Ft, asztali Mac 5 000 Ft).
  • A kiszállítással kért javítás 1-2 munkanappal hosszabbíthatja a teljes ügyintézést.