Figyelem: A javítás Magyarországon 2015. február 27-től vehető igénybe.

Az Apple megállapította, hogy a MacBook Pro rendszerek egy kis százaléka esetén torz a megjelenített kép, illetve egyáltalán nem jelenik meg kép, vagy a rendszer váratlanul újraindul. Ezek a MacBook Pro rendszerek 2011. február és 2013. december között voltak forgalomban.

Hibajelenségek

Az alábbi hibajelenségek közül egy vagy akár több is felléphet az érintett MacBook Pro számítógépeken:

  • A számítógép képernyőjén látható kép torz vagy zavaros
  • A számítógép bekapcsolt állapotában nem jelenik meg semmi a számítógép képernyőjén (vagy a külső kijelzőn)
  • A számítógép váratlanul újraindul

 

Érintett termékek

  • A 2011-ben gyártott 15 és 17 hüvelykes MacBook Pro modellek
  • A 2012 közepétől 2013 elejéig gyártott 15 hüvelykes, Retina kijelzős MacBook Pro modellek

 

Az általad használt modell beazonosítása

Az Apple-támogatás webhelyén a szervizelési és támogatási jogosultság ellenőrzésével megállapíthatod, hogy az általad használt MacBook Pro modell az alábbiakban felsorolt érintett termékek közé tartozik-e.

Példa az ellenőrzésre:

A szervizelési és támogatási jogosultság ellenőrzése

Érintett modellek

  • MacBook Pro (15 hüvelykes, 2011 eleje)
  • MacBook Pro (15 hüvelykes, 2011 vége)
  • MacBook Pro (Retina kijelzős, 15 hüvelykes, 2012 közepe)
  • MacBook Pro (17 hüvelykes, 2011 eleje)
  • MacBook Pro (17 hüvelykes, 2011 vége)
  • MacBook Pro (Retina kijelzős, 15 hüvelykes, 2013 eleje)

Megjegyzés: Ha MacBook Pro számítógépeden nem tapasztalod a fent ismertetett hibajelenségek egyikét sem, nincs szükséged az Apple segítségére.

Így zajlik a javítás

Vidd el MacBook Pro számítógépedet az Andrássy úti iSTYLE üzletbe. A javítóközpont megvizsgálja a MacBook Pro számítógépet annak megállapítása céljából, hogy jogosult-e a programban való részvételre, és hogy egyéb szempontok szerint megfelelően működik-e.

Megjegyzés: Ha MacBook Pro számítógépeden olyan sérülés van, amely megakadályozza a javítást (például megrepedt a kijelző), akkor a szervizelés során az adott problémát is orvosolni kell. Értesítést fogsz kapni, ha felmerülnek javítási költségek.

A szervizelés előtt ajánlatos a készüléken tárolt adatokról biztonsági mentést készíteni.

További információk

Az Apple megkeresi azokat az ügyfeleket, akik kifizették a meghibásodás megjavítását az Apple-nek vagy az egyik hivatalos Apple-szerviznek, és visszatérítést kínál fel számukra.  Ha téged még nem kerestek meg, viszont fizettél olyan javításért, amelynek szerinted a fenti probléma volt az oka, lépj kapcsolatba az Apple-lel.

Ezzel a világszerte elérhető Apple-programmal nem hosszabbítható meg a MacBook Pro jótállási ideje.

A program az érintett MacBook Pro modellekre vonatkozik 2016. február 27-ig, illetve az adott számítógép eredeti értékesítési dátumától számított három évig, attól függően, hogy melyik a hosszabb időszak.

A csereprogram hivatalos oldala: https://www.apple.com/hu/support/macbookpro-videoissues/